درباره Mi Ande
برنامه ادعاها ، به فاکتورها ، آند من (خواندن بار / متر ، پیام کوتاه ، تاریخی) مراجعه کنید
مدیریت ملی برق – آند
در جستجوی بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان خود ، ANDE سیستمی را برای مشورت فاکتورها ارائه می دهد ، ادعای کمبود انرژی
و سایر اطلاعات مورد علاقه ، که امکان دستیابی به اطلاعات درخواست شده را به سرعت و بهینه سازی زمان برای حل و فصل مطالبات امکان پذیر می کند.
پس از اتمام ادعا ، پیامکی با اطلاعات شماره ادعا ارسال می شود.
علاوه بر این ، این سرویس به نام “Mi Ande” را ارائه می دهد ، جایی که مشتریان دارندگان قرارداد می توانند دسترسی رایگان به:
– 15 فاکتور آخر صادر شده را مشورت و بارگیری کنید.
– به نمودارهای مقایسه ای تاریخچه مصرف و مبلغ 12 ماه گذشته دسترسی پیدا کنید.
– ارسال پیام به تلفن همراه خود یا به مواردی که مشتری تعیین می کند ، با انتخاب اعلان هایی که می خواهید دریافت کنید (تاریخ خواندن متر ، خواندن و مصرف فاکتور ،
صدور فاکتور ، تاریخ موعد ، اخطار دادگاه به دلیل عدم پرداخت یا برنامه ریزی شده ، اطلاعیه پرداخت و غیره)
– نمایش داده های مربوط به داده های عرضه خود را بلوک کنید.
– برای صورتحساب مصرف خود ، خواندن متر را وارد کنید.
آنچه در آخرین 4.2.11 جدید است
تنظیمات برای بهبود تجربه کاربر.