درباره مدیر کار موبایل MCS
MWM امکان مدیریت سفارشات کار را در زمان واقعی به کارگران تلفن همراه ارائه می دهد.
مدیر کار موبایل یک برنامه خدمات زمینه مدیریت تسهیلات است. برنامه تلفن همراه که بر روی پلت فرم MCS IWMS ساخته شده است ، تکنسین ها را قادر می سازد تا سفارشات کار را به صورت کارآمد مدیریت کنند و کارهای سریعتر و بهتر انجام دهند.
قابلیت های کلیدی
• رابط کاربری بصری و اطلاعات شخصی
• نمای کلی سفارش کار با روبان تصویری ، تقویم کار ، نقشه GEO
• سفارش کار و وضعیت منابع ، مشاهده و ویرایش جزئیات
• ایجاد سفارشات کار جدید در پرواز
• اسکن کد QR برای شناسایی اشیاء و مکان ها
• دسترسی سریع به داده های تجهیزات (شامل تاریخچه نگهداری کامل) و اسناد مرتبط
• ردیابی آسان زمان (تایمر شروع/توقف) و مصرف مواد
• در صورت وجود سیگنال ضعیف در این زمینه ، امکان استفاده از سفارشات کار به صورت آفلاین
• ذخیره مختصات GPS برای قابلیت ردیابی
• چک لیست های تعاملی برای راهنمایی کار در زمینه و کنترل کیفیت
• ثبت نام مشتری دیجیتال
حداقل نسخه های MCS پشتیبانی شده
16.0.346
17.0.136