درباره برنامه کارمندان Nimbus
Nimbus time2work و اتصال WFM
برنامه Nimbus را بستر اصلی خود را برای توانمندسازی کارمندان و جمع آوری کل نیروی کار در کنار هم قرار دهید.
این که آیا شما یک کارمند هستید که نیاز به مشاهده شیفت های آینده دارید ، یا یک مدیر که نیاز به ارسال اطلاعات مهم به کارمندان مناسب دارد ، Nimbus ابزاری را دارد که امروز برای فردا بهتر به نیروی کار شما نیاز دارد.
به عنوان یک کارمند ، قادر به دسترسی سریع و به راحتی به کارهای مرتبط با کار بسیار مهم است. برای اطمینان از برنامه ریزی در شیفت های مناسب که متناسب با زندگی کاری شما باشد ، روی آنچه بیشتر مهم است ، تمرکز کنید و در حالی که به راحتی و فوراً اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری آگاهانه دریافت می کنید.
توابع کلیدی سلف سرویس شامل موارد زیر است:
• از یک ارتباط مستقیم با کار بهره مند شوید
• اطلاعات شیفت و اشتغال را از هرجای دیگر دریافت کنید
• از طریق داشبورد Nimbus به همه چیز برای کار دسترسی پیدا کنید
• مشاهده ، مدیریت و مهارت های خود را تأیید کنید
• در دسترس بودن ورودی و ترجیحات زمان کار
• اعلان های فشار فوری برنامه را دریافت کنید و به روزرسانی ها را ترک کنید
• مشاهده و عمل اطلاعات برنامه مهم برنامه
• پیشنهادات شیفت را بپذیرید
• مبادله های شیفت را بپذیرید و درخواست کنید
• مرخصی برنامه ریزی شده و بدون برنامه ریزی را درخواست کنید
• بر اساس مکان ساعت/خارج به شیفت
• برای اضافه کاری اقدام کنید
• درخواست های اولیه Go Home را ارسال کنید
• برگه های شروع/توقف را وارد کنید
• ایمن یک ورود به سیستم (SSO)
در راس نیروی کار ، مدیران و کارکنان عملیات از کارمندان پشتیبانی و توانمندسازی می کنند ، اطمینان حاصل می کنند که استعدادهای برتر حفظ شده و کارمندان ماهر مناسب در دسترس هستند. انطباق را در هر تیم ، بخش و موقعیت مکانی فعال کنید و ریسک سازمانی را با مدیریت یکپارچه نیروی کار کاهش دهید.
کارکردهای کلیدی برای کارکنان/کارکنان عملیات شامل موارد زیر است:
• بدون توجه به موقعیت مکانی آنها ، کارمندان را به هم متصل کنید
• دید در زمان واقعی تغییرات کار از جمله در دسترس بودن کارکنان
• درخواست های مرخصی برنامه ریزی شده/برنامه ریزی شده را مشاهده و عمل کنید
• داده ها فوراً در سراسر پلتفرم Nimbus به روز می شوند
• قبل از ساختن برنامه های هوشمند ، اطلاعات مناسب را دریافت کنید
• زمان صرف شده برای ارتباطات برگشت و جلو را برای ساده کردن فرایند مدیریت نیروی کار کاهش دهید
• اطمینان حاصل کنید که کارکنان اطلاعات مورد نیاز خود را در صورت نیاز از طریق اعلان های فشار دریافت می کنند
تجربه کنید که چگونه Nimbus می تواند به تغییر تعامل کارمندان و مدیر کمک کند و زمان فرآیند را با یک ابزار نیروی کار دیجیتال ایمن و قابل اعتماد کاهش دهد.
** برنامه NIMBUS فقط در دسترس کارمندان و مدیران Nimbus Time2work و Connect Clients است. لطفاً قبل از بارگیری برنامه با کارفرمای خود تماس بگیرید.
سلب مسئولیت: ویژگی های موجود به پیکربندی تعیین شده توسط کارفرمای شما و آنچه به سازمان شما اعزام شده است بستگی دارد. ویژگی های خاص مشتری شامل بسته های یادگیری/scorm ، مدیریت خستگی ، ادغام برای ضبط تماس مرکز تماس ، به علاوه چیزهای دیگر!
برنامه ندارید و می خواهید بیشتر بدانید؟ لطفا به www.nimbus.cloud مراجعه کنید
آنچه در آخرین 3.1.8 جدید است
– پشتیبانی اضافه شده برای اشتراک گذاری مکان برای ارسال های در دسترس بودن روز جاری.
– پشتیبانی اضافه شده برای اجازه دادن به دکمه های عمل پس از ایجاد یک رویداد ساعت. به نسخه برنامه وب حداقل 2025.2 نیاز دارد.