درباره ترمینال – به علاوه
سیستم مدیریت بازدید کننده
دیگر خطوط انتظار پایان صف های طولانی!
ما اهمیت سیاست ها و فرآیندهای امنیتی را که توسط یک سازمان تنظیم شده است ، برای جمع آوری داده ها از یک کاربر درک می کنیم.
اما این فرایندها می توانند طولانی ، دست و پا گیر و حتی ناامید کننده باشند ، برای کاربر تا جایی که کاربر حتی ممکن است زحمت پیروی از روند کار یا پر کردن اطلاعات معتبر را نداشته باشد.
برای حل این اصطکاک جریان فرآیند و تبادل داده ، بین یک سازمان و یک کاربر ، ما پلت فرم و برنامه های Veris را ساخته ایم.
برنامه کاربر Veris توسط یک کاربر برای تنظیم یک پروفایل اساسی و جمع آوری در یک مکان ، نشان های دیجیتال شناسه ، تهیه شده توسط سازمان های مختلف به کاربر استفاده می شود.
در حین بازدید از سازمان ، کاربر می تواند از برنامه کاربر Veris برای تعامل با ترمینال Veris استفاده کند ، این
– فرآیند تبادل داده را خودکار می کند
– به کاربر در تکمیل حتی پیچیده ترین فرآیند کمک می کند
– بررسی های امنیتی ،
– مجوزها ،
– احراز هویت و غیره
خوب در مدت 3 ثانیه.
در نهایت به سازمانها کمک می کند تا داده های معتبر و تأیید شده را جمع آوری کنند ، بدون اینکه تجربه مردم را خراب کنند.
توجه: این ساخت و ساز با تمام ویژگی ها است.
یک تیم کوچک با یک هدف بزرگ – کمک به یک سازمان برای رسیدن به هدف خود از دیجیتالی شدن ، درست انجام شد!