در مورد پیشرفت
راه حل هایی برای کمک به مدیریت کار و فرآیندهای عملیاتی برای شرکت
Advance: راه حلی برای کمک به مدیریت کار و فرآیندهای عملیاتی برای شرکت.
این برنامه اساساً امکان حضور در زمان با استفاده از WiFi شرکت (نصب شده در صفحه مدیریت محتوای CMS) را فراهم می کند.
به طور کلی ، تمام اطلاعات شخصی کارمندان گاهی اوقات در برنامه به روز می شوند و مدیران می توانند آن اطلاعات را در صفحه سرپرست مشاهده کنند.
علاوه بر زمان بندی ، برنامه همچنین تعدادی از ویژگی های دیگر را برای تنوع و غنای بیشتر مانند:
– تصویب پیشنهادات: درخواست مرخصی از محل کار در خانه ، درخواست کار از راه دور ، درخواست دیر شدن ، ترک زودرس …
– مدیریت لیست کارهای کارمند ، نظارت بر پیشرفت کار اختصاص داده شده و گزارش کار را به سطح مدیریت.
– عملکرد ارتباطی چند منظوره: کارمندان می توانند با ارسال بخش های شخصیت رمزگذاری شده به یکدیگر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند یا در گروه ها کار کنند.
– آخرین اخبار را به روز کنید و دنبال کنید ، پس از مدتی آخرین اخبار دیگر جدید نخواهد بود …
آنچه در آخرین 2.4.1 جدید است
– تجربه کاربر را بهینه کنید