دانلود اپلیکیشن Absenku Professional اندروید

غیبت من حرفه ای است

درباره حرفه ای Absenku

حضور بدون دردسر با حرفه ای Absenku را مدیریت کنید

برنامه حضور آنلاین برای راه حل برای همه شرکت ها

1. حساب شرکت خود را از طریق وب https://absenku.com ثبت کنید

2. تنظیم و پیکربندی مشخصات شرکت یا آژانس خود ، راهنمای https://bit.ly/panduanabsenku را دنبال کنید

3. برای شرکت یا آژانس خود یک حساب کارمند ایجاد کنید.

4. برنامه حرفه ای Absenku را بارگیری کنید و با یک حساب کارمند وارد شوید.

5. غیبت من آماده استفاده است

به کمک نیاز دارید؟ با راهنما تماس بگیرید https://bit.ly/bantuanabsenku

گزارش های حضور را آسانتر ، زمان واقعی و سریعتر با Absenku Professional دریافت کنید

حضور در شناخت صورت و ژئوتاگ نویسی

با ویژگی های تشخیص چهره و اطلاعات عکس به همراه داده های ژئوتاژگانی ، می توانید هنگام ورود و ترک کار ، حضور کارمندان را نظارت و تأیید کنید. همچنین می توانید تعیین کنید که کارمندان شما باید با توجه به محل کار خود ، چه از خانه کار می کنند ، در یک بازدید کاری یا هر کجا که ، می توانید آن را به راحتی در Absenku Professional انجام دهید.

نظارت و اطلاعات مربوط به برنامه های کارمندان را برای مجوزها ، مرخصی و اضافه کاری از طریق داشبورد نظارت کنید

شما می توانید به کلیه اطلاعات مربوط به حضور در کارمندان ، برنامه های اجازه ، مرخصی ، اضافه کاری در مورد حضور و داشبورد کارکنان دسترسی پیدا کنید.

مکان های کار کارمندان را به راحتی مدیریت و تعیین کنید

می توانید سازماندهی و تعیین کنید که کارمندان شما باید در کجا کار کنند ، می توانید یک یا چند مکان را برای کارمندان خود اضافه کنید.

ساعات کاری شیفت را به سادگی با وارد کردن داده ها از اکسل تنظیم و ایجاد کنید

به طور کلی ، مدیریت برنامه های شیفت در هر شرکت کاملاً پیچیده است و برای انجام آن زمان می برد ، اما با استفاده از حرفه ای Absenku می توانید با وارد کردن داده ها از قالب XLS ، برنامه های شیفتی ایجاد کنید. تمام روش ها و دستورالعمل ها برای راحتی شما در استفاده از Absenku Professional ارائه شده است.

سیستم گزارش دهی کامل که از حضور در هر کارمند شروع می شود تا بازخوانی می توانید به راحتی بارگیری کنید

شما می توانید دوره گزارش را مطابق با فیلترهای ارائه شده ، تاریخ تعیین شده ، کارمند ، بخش تنظیم کنید. می توانید داده های موجود را با فرمت PDF یا Excel بارگیری کنید.

ویژگی های کامل که به شما کمک می کند تا راحت تر حضور در کارمندان را مدیریت کنید:

– Geotag & Face احراز هویت

– گزارش فعالیت

– مدیریت موقعیت

– گزارش حضور

– GPS ضد جعلی و قفل دستگاه

– تنظیمات ساعت کاری

– ارسال اخبار و اطلاعیه ها

– مجوز و ترک برنامه

– اطلاعات حقوق و دستمزد

– دفاتر شعبه را مدیریت کنید

– شیفت ها را مدیریت کنید

– تقویم

– مکان های چند

– ساعات اضافه کاری

– داده های کارمند را کامل کنید

#کار تولیدی

عملکرد کارمندان را با غیبت حرفه ای حفظ کنید

نشان دادن بیشتر

آنچه در آخرین 3.9.0 است

آخرین به روز شده در 2025-02-26
ویژگی های جدید:
1. ساعات کاری انعطاف پذیر
2. گشت بازرسی
3 SOS
4. PKWT
نشان دادن بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *