درباره سازنده شیء سه بعدی
سازنده شی 3D در قالب STL
سازنده شیء سه بعدی سازگار با مدل ها در قالب STL ، OBJ و 3DS. می توانید کار خود را برای چاپ در 3D (قالب STL) یا برای ادامه کار روی آن (قالب صحنه) آماده کنید.
نحوه استفاده از برنامه:
اشکال هندسی (از پانل سمت راست) را به Plataform اضافه کنید تا شیء خود را ایجاد کنید. همچنین می توانید مدل های STL ، OBJ و 3DS را به Plataform وارد کنید. بعداً ، شیء را به عنوان پرونده STL (برای چاپ سه بعدی) یا به عنوان یک پرونده صحنه (برای ادامه کار روی آن) صادر کنید.
نحوه برش اشیاء:
1) شی A را به Plaform اضافه کنید.
2) Object B را به سیستم عامل اضافه کنید.
3) Object B را انتخاب کنید.
4) مواد “توخالی” (از پانل سمت راست) را انتخاب کنید.
5) کار را به عنوان یک فایل STL صادر کنید (شی B هر شیء ، جزئی یا کاملاً ، که در فضای آن قرار دارد ، پاک می کند). بسته به اینکه اشیاء چقدر پیچیده هستند ، دستگاه ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا کار را انجام دهد.
نحوه همجوشی اشیاء:
1) شی A را به Plaform اضافه کنید.
2) Object B را به سیستم عامل اضافه کنید.
3) Object B را انتخاب کنید.
4) هر ماده (به جز “توخالی”) را از پانل سمت راست انتخاب کنید.
5) کار را به عنوان یک پرونده STL صادر کنید.
نحوه حرکت در اطراف سکو:
یک انگشت برای چرخش ، دو انگشت برای بزرگنمایی و بیرون و سه انگشت برای حرکت دوربین.